Key Services

Met onze key services tonen we waar we echt sterk in zijn en het verschil voor jou en je merk kunnen maken. Onze key services zijn onder 3 hoofdpijlers verdeeld volgens thematiek of pragmatische aanpak van issues en vraagstukken die gangbaar zijn in kleine tot middelgrote bedrijven. Al onze kennis is opgebouwd uit real life experience, ervaring en dus 200% getoetst aan de real world.

1. Organisatie & Cultuur

Vraag: Hoe kan je met jouw bedrijf morgen echt het verschil maken? 

Wat is hier voor nodig om als onderneming goed te functioneren in deze zogenaamde nieuwe wereld. Die steeds vraagt naar innovatie, sterke digitalisatie, voortdurende aanpassing,…. Kortom hoe kunnen we als onderneming goed en succesvol functioneren in deze nieuwe wereld.

LMIH helpt klanten in het realiseren van hun dromen, door het aanbieden van customized business consulting en adviserende services in Sales, marketing , finance, HR en aankoop strategie. We helpen bedrijven/ondernemers met de juiste set-up van een innovatieve organisatie op maat, die een cultuur creëert dat high potentials aantrekt en stimuleert.

Klanten vinden ons omdat we hen echt willen begrijpen en steeds aansturen in het groeien op basis van een sterke organisatie en goeie cultuur. Op een innovatieve pragmatische manier gaan we op zoek naar opportuniteiten in jouw business. Ontwerpen we een business model op maat, die je helpt in het bereiken van jouw succes!

We kunnen zowel helpen in het analyseren en het aanbieden van smart en innovatieve business solutions. Of in het helpen realiseren van key-projecten binnen je business.

Alles met het doel om onze klanten te helpen in het realiseren van hun dromen en het versterken van hun business performance. 

Herkenbare oplossingen:

  • Hoe kan een sterke visie en missie mijn organisatie echt helpen? Hoe zorg je ervoor dat dit duidelijk is en in de cultuur en organisatie opgenomen wordt? 
  • Hoe kunnen duidelijke kernwaarden/values van je bedrijf helpen om je team te inspireren en zich echt engageren?
  • Hoe kan ik structuur en rust brengen door een goeie organisatie
  • Hoe kan ik concepten laten groeien en multipliceren op basis van de juiste strategie en cultuur.
  • Hoe kan ik inzien en aanvoelen wat mijn onderneming nodig heeft. En deze omzetten naar begrijpbare actieplannen. Die het verschil maken.
  • Hoe slaag ik er in mijn bedrijf de nodige wings te geven op basis van een concreet actieplan. En de nodige juiste dosis marketing.

2. Sales & Marketing

Vraag: Hoe kan je Sales & Marketing inzetten of transformeren, die leiden tot sterke bedrijfsresultaten?

LMIH help klanten zowel B2C als B2B met het bouwen van een sterk merk, het brengen van een innovatieve experience en vooral ook waardecreatie. Daarnaast zijn we bijzonder sterk in het uitrollen van een longlasting loyalty strategie naar het klantenbestand en het versterken van de bestaande marktpositie. Dit alles met de nodige digitale aandacht. Digitalisatie die echt helpt in de organisatie en dus zorgt voor efficiëntie en betere bedrijfsresultaten.   

We helpen merken bouwen die een maximale impact hebben op de commerciële, conceptuele en organisatorische acties. We maken in deze nieuwe steeds evoluerende wereld van je merk een echte held! En we zorgen dat deze kunnen leiden tot sterke bedrijfsresultaten.

De dag van vandaag is het hiervoor belangrijk dat we in Sales & Marketing dan ook sterk inzetten op customer data strategy en een impactvolle omnichannel aanpak.   

Daag ons gerust uit met de vraag hoe we je concreet kunnen helpen om je Sales & Marketing plannen om te zetten in wat vandaag nodig is. En die zullen gegarandeerd leiden naar sterke bedrijfsresultaten. 

Herkenbare issues of vragen waar wij het antwoord op hebben:

  • Wat is een sterk merk. Wat is hiervoor nodig?
  • Hoe maak ik van mijn merk een held. Wat heb ik hiervoor nodig?
  • Wat is een marketing plan. Wat houdt dit in?
  • Hoe kan ik beschikbare data gebruiken om Sales en Marketing te ondersteunen
  • Hoe kan ik extra groei realiseren via een Marketing en Communicatie plan ter ondersteuning van de sales, service en merk-experience
  • Hoe kan ik mijn Marketing prio’s aanpassen op maat van mijn klanten 

3. Operationele Ondersteuning

Vraag: Hoe kan ik mijn groei ambities waarmaken en mijn organisatie mee laten groeien, maar op een manier die betaalbaar is? En dit zonder compromissen te moeten maken in kwaliteit en graag  ook met een injectie aan ervaring? 

LMIH helpt klanten die willen groeien op basis van een sterke organisatie met sterke hands-on managers en/of gespecialisseerd en getalenteerde people, maar die nog (net) niet het volume hebben om dit 100% zelf in house te halen. Toch is hier nood aan.

Wij helpen hier door ons netwerk van gepassioneerde ervaringsdeskundige gericht in te zetten. Allen zijn ze ‘master’ in hun eigen domein en die ondernemingen kunnen helpen met services en ervaring zoals een eigen inhouse hoofdkantoor/organisatie. Maar dan enkel voor die noden en volume die de onderneming kan vooruithelpen en de onderneming kan dragen.

Wij helpen bedrijven met een HQ op maat en haalbaar voor iedere onderneming met groeiambities Bovendien hebben we hiervoor zowel het netwerk als de manpower in de gebieden van Marcom, Sales, HR en Purchase Services.

Herkenbare issues of vragen waar wij het antwoord op hebben:

  • Hoe pak ik mijn HR goed aan?