Do The SuperJump

CASE 2 : Do The SuperJump

“Van dierenwinkel in het dorp tot nationaal merk”

Er was eens in 2017 een beschikbare retail oppervlakte van 4000m2 binnen een retail park van 13.000m². De eigenaar van het retailpark had gehoord dat in de Verenigde Staten trampolineparken booming business waren. Op dat moment was Vlaanderen nog braakliggend terrein. Davy krijgt eind mei 2017 een telefoontje of hij weet hoe we deze lege ruimte in het retailpark tot een bruisend trampolinepark zou kunnen omturnen. Lets make it happen!

Davy stelt een businessplan op, verzamelt een team van specialisten in marcom, branding, pr, architectuur, retaildesigners en trampolinebouwers om het verhaal vorm te geven. Alles zal paralel verlopen aangezien de openingsdatum gezet is op eind september 2017. Alles wordt strak gecoördineerd van de gesprekken met overheidsinstanties, bouwen van een sterk team, basisstructuur voor de organisatie tot en met de details met designers, ontwerpers en bouwers. Op nauwelijks 3 maanden tijd wordt een merk én een trampolinepark gebouwd en gelanceerd.

Eind september opent SuperJump de deuren en zal sinds die dag een mooie groeicurve neerzetten tot op heden. Zelfs de coronacrisis werd met succes overbrugd dankzij de aanpak van het team dat door LMIH wordt aangestuurd. Na 5 jaar is SuperJump een nog steeds evoluerend succesverhaal waar vandaag verder gekeken wordt naar verbreding om zo een immer veranderende markt te blijven verrassen en inspireren.

Expertises

Opstart, licensing, businessplan, marcom, branding, retailmanagement, HR, structuur, Organisatie, expansie, sales & optimalisatie, coaching, …