Hertog Jan Restaurant Group

CASE 4 : Hertog Jan Restaurant Group – uitbouw van een gestructureerde multibrand structure

uitbouw van een gestructureerde multibrand structure

2018 is een scharnierjaar voor Gert De Mangeleer en Joachim Boudens. Ze beslissen na 15 jaar om hun driesterrenzaak Hertog Jan*** te sluiten. Een bijzonder ingrijpende beslissing! Wat ze daarna willen doen is op dat moment ten dele een vraagteken en ze leggen de vraag voor aan een echte brandbuilder. De oefening resulteert in een strategisch inzicht om te starten met de uitbouw van “Hertog Jan Restaurant Group”. Op dat moment komt ook LMIH in beeld om te begeleiden bij alle facetten die komen kijken bij dergelijk strategisch parcours.

Deze strategische plannen van een droom worden omgezet in actieplannen in 2019. Eind 2022 zijn we zeer blij het vertrouwen te hebben gekregen van Gert en Joachim. Om mee te mogen bouwen aan dit ongekende mooie verhaal, die nu reeds 5 restaurants kent.

We mochten hier mee sleutelen aan de volledige structuur op het gebied van HR, finance, Sales en marketing. En konden tevens onze schouders zetten onder de expansie ervan. Maar vereerd zijn we vooral dat we nog steeds dit vertrouwen mogen ontvangen van deze ongekende toppers, waarmee we begin 2023 verder mogen bouwen aan deze ongelooflijke droom van Gert en Joachim, namelijk de “Hertog Jan Restaurant Group”.

Result

Solide multibrand horecagroep met verschillende merken in portefeuille (fast casual, fine dining, producten, media)

Expertises

businessplan, marcom, branding, retailmanagement, HR, structuur, Organisatie, expansie, sales & optimalisatie, inkoop, coaching, …